Tentokrát jsem "na zkoušku" objednal něco s podstatně větší hodnotou než bývá zvykem. Objednal jsem (další) mobilní tlefon THL T5S za 2498Kč s dopravou společností DHL za 482Kč, celkem jsem tedy zaplatil 2980Kč, což tou dobou byla nejnižší cena tohoto telefonu vůbec (ani na eBayi a ani na Aliexpressu cena s dopravou nebyla pod 3000Kč).
objednané zboží
Obchod hned druhý den zboží odeslal, poslal mi číslo pro sledování balíku a vše vypadalo, toto číslo fungovalo a vše vypadalo, že bude v pořádku. Několik hodin poté jsem ale obdržel další zprávu v které prodejce psal, že možná došlo k záměně zboží a tak by v tom balíku nemuselo být to co jsem si objednal a ať jej kontaktuji kdyby tomu tak bylo.
Po šesti dnech balíček dorazil, pracovníkovi DHL jsem zaplatil 459Kč (199Kč DPH + 260Kč za "záruku DHL v celním řízení") a zboží si donesl domů. Když jsem balíček otevřel, tak v něm mobil samozřejmě nebyl, bylo tam 5 krytů na různé mobilní telefony. Hned jsem to tedy napsal na podporu obchodu, jelikož již byl večer (a v Číně tedy noc), tak jsem odpověď očekával nejdříve další den ráno a tak tomu i bylo - obchod chtěl abych to co přišlo nafotil a tyto fotky jim poslal. Celkem jsem si s nimi to ráno vyměnil asi 5 mailů v kterých jsem samozřejmě nezapoměl dodat, že jsem DHL musel zplatit i 460Kč. Tato ranní komunikace skočila tím, že mi vrátí 460 korun a pošlou mi objednaný mobil (trochu jsem pochyboval zda to opravdu udělají, ale pořád jsem měl v záloze možnost otevření sporu na PayPalu, takže jsem byl v klidu).
toto dorazilo místo mobilu
Peníze (460Kč) mi prodejce vrátil dva dny po naší mailové komunikaci a za další tři dny dorazil i objednaný mobilní telefon s nějakým příslušenstvím a kryty navíc (kryty sice byly na jiné mobily/zařízení, ale nevadí :D ). Tentokrát zboží prošlo bez nutnosti platit nějaké další poplatky (jednou z výhod DHL je to, že se často dá vyhnout platbě DPH a cla, protože pracovníci DHL se řídí cenou a popisem uvedeným prodejcem, narozdíl od toho když se zboží posílá běžnou poštou, kde pracovníci mají velkou tendenci nevěřit ceně a popisu zboží, nutno ale dodat, že k tomu často mají velmi dobrý důvod).
konečně to správné zboží
I když udělal obchod chybu a poslal špatné zboží, tak se k celé té situaci postavil velmi dobře a korektně vše napravil k spokojenosti zákazníka (s tímto mají, nejen, číňané často problém) a nemohu tedy jinak, než obhod TVC-Mall doporučit.
Fotografie z tohoto nákupu:
Zobrazeno: 5819